Atlas Copco bedrijfsevenement organiseren

Business

Ons werk? Dat start nooit bij jouw idee, wél bij je strategie. Zo kunnen je plannen voor een personeelsbarbecue bij ons uitmonden in een familiedag. Of je idee om een medewerkersfeest te organiseren veranderen in een klantenevenement. Omdat we niet vertrekken van wat je wil, maar wél van wat je noden zijn.
Wat is het doel van je evenement? Wie is je doelgroep? Welke boodschap schuilt erachter? Met die antwoorden gaat ons team aan de slag. Om je concept op maat verder te verfijnen of creëren, en het daarna, als je wil, ook uit te voeren. Voor ons verloopt een project in vijf verschillende fases, en jij kiest zelf welke rol we daarin spelen. Maar of je ons nu alleen bij die eerste stap betrekt of voor het volledige plaatje inschakelt: wij helpen je je gasten onder te dompelen in een unieke beleving, hen te raken én je doel te bereiken.

Bel KonseptS in het blauw voor trajectonderdeel strategie

1. Goed begonnen, is half gewonnen

Waarom wil je een evenement organiseren? Wanneer wil je het organiseren? Wil je een bepaalde boodschap meegeven aan je gasten? Voor ons staat een evenement nooit op zich. Het maakt deel uit van een strategie, van jouw strategie. En daarom stellen we je tijdens ons eerste gesprek best wel ‘ambetante’ vragen.

Maar, geen nood. We zoeken mee naar de juiste antwoorden. Stellen mogelijke ideeën voor. En vertalen die vervolgens naar een concept op jouw maat. Alleen als we weten wat jij met je evenement wil bereiken, kunnen we ervoor zorgen dat het een schot in de roos wordt.

Bel KonseptS in het roze voor trajectonderdeel organisatie

2. Save the date

Joepie, je hebt beslist om met ons in zee te gaan. Maar hoewel we samen met jou al eens een kijkje gaan nemen op de plaats van het evenement, is het nog niet meteen tijd voor een feestje. Daarvoor is er nog te veel werk, al mogen de uitnodigingen al de deur uit. We verfijnen het gekozen concept van je evenement, brainstormen erop los, selecteren de juiste partners én prijzen.

Pas wanneer we het allemaal voelen kriebelen, weten we dat we op het juiste spoor zitten. Het resultaat van al dat noeste denkwerk, koppelen we regelmatig aan je terug, en zetten we om in een compleet draaiboek.

Bel KonseptS in het groen voor trajectonderdeel creatie

3. We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)

In deze fase werken we alle vraagtekens weg en hakken we de laatste knopen door. Onze partners worden uitvoerig gebrieft. Zodat iedereen haarfijn weet wat hij of zij moet doen. Tijdens een laatste meeting zetten we de puntjes verder op de i van jouw unieke evenement en voegen we de laatste details toe aan het draaiboek.

Aan het toeval laten we liever helemaal niets over bij KonseptS.

Bel KonseptS in het oranje voor trajectonderdeel logistiek

4. D-Day

3, 2, 1, go! Daar gaan we dan. Onze laatste 2DO-lijstjes zijn afgevinkt, we zijn voorbereid op alle mogelijke scenario’s. Samen met onze partners zijn we er helemaal klaar voor, ook als er last minute nog iets moet worden bijgestuurd aan het draaiboek. We starten met de opbouw, zien daarbij alle puzzelstukken mooi samenvallen, en tellen samen met je af naar het moment suprême.

Uiteraard zorgen we er ook voor dat de micro niet hapert en schermen niet wit blijven, tenzij dat zo hoort natuurlijk. We doen die dag ook als laatste het licht uit. Maar niet voor alles weer piekfijn in orde is.

Bel KonseptS in het geel voor trajectonderdeel communicatie

5. Terugblik

Na afloop blikken we graag nog even met je terug. Dat mag je gerust letterlijk nemen, met bijvoorbeeld je foto- of videoverslag. Maar we willen ook weten hoe jij het evenement hebt ervaren? En je gasten? Hebben we ons doel kunnen bereiken? Tot slot zorgen we nog voor de administratieve afwikkeling. Daarbij hebben we veel aandacht voor de juistheid en transparantie van je factuur.

Ook daarin zijn we hyperprofessioneel. En wie weet, misschien hebben we al inspiratie voor je volgende evenement …

They rang our bell!

“Wanneer ik met KonseptS werk, weet ik zeker dat ik me geen zorgen hoef te maken. Vanaf de start word ik meestal super snel, maar vooral correct behandeld. Geen loze beloften en een oprechte bekommernis om het slagen van jouw event, werken steeds motiverend om voor een bureau als KonseptS te kiezen!”

Kevin SchoetersATLAS COPCO

“KonseptS is voor ons een huis van vertrouwen bij de organisatie van onze events. Of het nu gaat om de catering, een leuke locatie, de randanimatie ... KonseptS heeft het in huis of kan het voor je regelen. Hun aanpak is klantgericht en ze volgen je event op van A tot Z. Kortom met KonseptS kan je een event plannen of een feestje bouwen in het volste vertrouwen.”

Vera Le RoyCMB nv

“Voor de organisatie van een event slechts 1 adres KonseptS. Enthousiase en klantvriendelijkheid zijn het motto van KonseptS. Vlotte opvolging, stiptheid, bij KonseptS kan je als klant zelf genieten van je event zonder zorgen.”

Vera Verley DHL GLOBAL FORWARDING BELGIUM

“Zowel privé als zakelijk werk ik al jaren met KoseptS. Elk feest en elk event wordt volledig georganiseerd en opgevolgd door Sophie en haar team. De ervaring leert me dat ik, zodra alles duidelijk doorgesproken is, ik het volledig kan loslaten en het altijd een groot succes wordt!
Bedankt Sophie en team, jullie zijn toppertjes!!!”

Chantal SmedtsQLICK

“Ik werk reeds verschillende jaren met Sophie Naze van KonseptS en steeds met een fantastisch resultaat. Ik kan KonseptS omschrijven met de volgende woorden: professioneel,correct, inventief, origineel, oog voor kleine details, geruststellend. Geef een event in hun handen en je kan op je twee oren slapen en zelf ook genieten van jouw event.”

Philip TersagoALEAMED
Inkomhal Villa Zwart Goud

Over onze partners

Wij hebben het nooit over onze leveranciers, maar liever over onze partners. Het zijn gelijkgestemde zielen die onze waarden onderschrijven en die net als wij het allerbeste voor je evenement willen. En daarvoor tot het uiterste gaan. Samen gaan we voor een win-win-win.

Deze maand zetten wij onze partner Villa Zwart Goud in de kijker.

Hartelijk welkom in Villa Zwart Goud. In deze villa woonde de voormalige directeur van de steenkoolmijn van Helchteren-Zolder. Dit prachtige gebouw in Art Deco stijl werd gebouwd in 1924 en bewoond door diverse adellijke en industriële families die aan het roer stonden van de “S.A. Charbonnage d’ Helchteren-Zolder”. De Art Deco villa met 80are tuin vormt vandaag het unieke kader van een besloten huiskamerrestaurant, state-of-the-art vergaderlocatie of decor voor een exclusief familiefeest. Vraag ons ook naar de teambuildingmogelijkheden, die zijn er in overvloed!

Hulp nodig bij het plannen of
organiseren van je evenement?

Ring the konsepts bell!