Skip to main content
swoosh
Netwerkevent_activiteit
Bedrijfsjubileum_sfeerbeeld
Team-arrangement casino-activiteit
Creatief team-arrangement schilderen_bedrijfsuitje

Een personeelsfeest organiseren voor je team? Zo gepiept!

Of je nu iets te vieren hebt of gewoon behoefte hebt aan wat welverdiende us-time met je medewerkers, een gezellig en sfeervol personeelsfeest doet wonderen voor je team(spirit)!

RING THE KONSEPTS BELL!

Organiseren personeelsfeest

Je baas, collega’s en werknemers, je ziet ze elke dag. Ze maken niet alleen deel uit van je dagelijkse job, maar worden na enige tijd ook een soort verlengde familie. En die moet je koesteren! Bijvoorbeeld door jaarlijks even te breken met de gewone werkomgeving en de banden aan te halen tijdens een personeelsevent vol plezier. Een personeelsfeest hoeft helemaal geen verplicht nummertje te zijn! Wanneer je op zoek naar een uniek feest bent helpen wij graag mee met alle elementen die jouw originele personeelsfeest tot een fantastische happening maken. We stemmen dit af binnen jullie grootte, leeftijd en interesses van het team. Een bruisend feest, goede muziek, inspirerende sprekers en lekker eten zorgen voor variërende gesprekken tussen collega’s en leidinggevenden. Een chique gala-avond, een gezellige familiedag, een walking dinner of een traditioneel kerstfeest? Wij kennen de fijne kneepjes van het vak en daarom staan we in voor een feilloze planning, topcatering en het meest uiteenlopende Entertainment met een grote E.

Maak je geen zorgen over het organiseren van een geslaagd personeelsfeest! KonseptS biedt je:

  • Sterke ideeën personeelsfeest met een even sterke uitvoering
  • Personeelsfeest organisatie, op maat van jouw bedrijf
  • Spraakmakend goede catering en entertainment

Ring the bell!

Heb je interesse of een vraag? Sla dan snel een babbeltje met ons!



    Proef alvast van de sfeer

    Nieuwsgierig naar meer?

    sfeerfoto tijdens het evenement van Alcon

    Alcon / A Novartis Company

    Alcon organiseert tweejaarlijks een personeelsfeest waarop ook de partners van hun medewerkers van harte welkom zijn. De lekkere snacks, goede livebands én alle aanwezigen zorgen er iedere keer weer voor dat de sfeer er helemaal inzit. Aan dat concept hoefde er dus zeker niet geraakt te worden. Maar misschien mocht het iets meer zijn …

    Lees hier verder
    sfeerfoto tijdens het evenement van Siemens

    Siemens

    Elke twee jaar organiseert Siemens een New Year’s Party voor zijn medewerkers en hun partners. Daarvoor klopte Siemens een tweede keer bij ons aan. Grote hamvraag? Kan het net zo origineel als de eerste keer, maar met een ander concept?

    Lees hier verder

    They rang our bell!

    KonseptS luistert en weet wensen perfect om te zetten in daden. Ons eerste contact zorgde al meteen voor het vertrouwen. Het voelt gewoon aan als een collega die controle neemt en zorgt voor alle details en afwerking. Kortom, een fijne samenwerking met als resultaat een schitterend personeelsfeest.

    Kim BoschmansMarketing & Communication

    We hebben een fantastisch feestje gehad, daar is iedereen het over eens. Alles is gewoonweg perfect verlopen. De locatie en setting is uniek! De professionaliteit van het personeel verdient een 10. Het eten was top en het entertainment was van de bovenste plank. Het was een feestje dat nog lang zal blijven nazinderen.

    Frank GeertsFinancial Controller

    Onze events voor dit jaar zijn afgelopen, dus hierbij nog een extra dikke merci voor alles! De ondersteuning, de professionele aanpak, de fantastische partners en de schitterende acts, wij waren er meer dan tevreden mee. Op naar de volgende samenwerking zou ‘k zeggen!

    Katleen SchotteyMarketing Coordinator

    KonseptS heeft van ons personeelsfeest een topfeest gemaakt. We hadden van bij het begin een goed gevoel en zijn het project dan ook vol vertrouwen aangegaan. De avond zelf was tot in de puntjes af en het enthousiasme en de drive van Sophie en Willem is meer dan aanstekelijk!

    Marijke HeezeRenewi

    Ontdek ook onze andere bedrijfsevenementen

    Hulp nodig bij het plannen of
    organiseren van je evenement?

    RING THE KONSEPTS BELL!