bel van konsepts in het blauw

KonseptS: de story

We beantwoorden veel van je vragen nog sneller dan onze schaduw. We laten onze slaap maar al te graag om van jouw evenement een succes te maken … Allemaal goed en wel, maar wat heeft die hotelbel in ons logo daar nu mee te maken? Wel, de basis van KonseptS, die werd tien jaar geleden misschien niet gelegd in een hotelkamer, maar toch in de buurt ervan. Na mijn studies ging ik immers aan de slag in de hotelsector, waar ik mijn beste beentje voorzette in een salesfunctie. Bedrijven die hotelkamers voor hun medewerkers wilden boeken, konden daarvoor bij mij terecht.

En … na verloop van tijd vonden ze ook met andere vragen snel hun weg naar mij en mijn telefoon: extra verlichting in de congreszaal? Een locatie voor een teambuildingactiviteit? Last-minute een bus inleggen of een restaurant voor 30 personen boeken? Op mij konden ze rekenen, ik fikste het wel. Mijn toenmalige werkgever zal het wellicht niet graag lezen, maar na verloop van tijd gaf ik misschien wel meer advies over zaken buiten het hotel dan over de diensten binnen het hotel.

Maar waarom klopten ze eigenlijk bij mij aan? Een kleine rondvraag bij mijn klanten bracht verheldering. Een aha-erlebnis, zo je wil. Ze dachten spontaan aan mij omdat ik hun noden snel begreep, daardoor vlot kon doorverwijzen naar de juiste personen, diensten of locaties en omdat ze wisten dat het ALTIJD in orde zou komen als ze mij iets toevertrouwden.

Waarom dan geen beroep doen op een evenementenkantoor, wilde ik nog graag weten? ‘Omdat die enkel dingen doen die groot zijn,’ luidde het antwoord. Dat antwoord is niet alleen de reden waarom ik KonseptS heb opgericht. Het vormt ook de basis van ons unieke businessmodel van zowel adviesverlening als organisatorische ondersteuning. We zijn er voor héél veel, maar niet voor alleen maar grote evenementen.

Vandaag zijn we tien jaar verder, en een blik op foto’s van toen, toont dat er wel een en ander veranderd is. Maar aan de service die ik, ondertussen samen met mijn team, bied aan onze klanten, heb ik nooit geraakt. Integendeel: onze hotelbel blinkt en klinkt harder dan ooit en dat voor heel grote én heel kleine vragen, en alle vragen daartussenin.

Dus … welke uitdaging je ook voor ons hebt, ring the KonseptS bell en je zal gehoord worden.

Naam Sophie in het blauw

Onze waarden

Na 10 jaar staan wij nog steeds
keihard achter onze waarden.

  • Authenticiteit
  • Eerlijkheid en transparantie
  • Oprechte interesse in jou als contactpersoon,
    in je onderneming, je medewerkers en klanten.
  • Wederzijds respect en vertrouwen
  • Correcte bedrijfsethiek
  • Langetermijnrelaties
  • Een professionele en no-nonsense aanpak

Als kers op de taart, geloven ook al onze partners sterk in deze waarden,
die we ook in een partnercharter hebben uitgewerkt.

Striptekening Sophie van KonseptS

Hulp nodig bij het plannen of
organiseren van je evenement?

Ring the konsepts bell!