Atlas Copco: The Rhythm Of Evolution

Wat doe je als je het ene jaar een project in gang zet en het project een evolutie kent?

Dan organiseer je het jaar erna het vervolg.
Atlas Copco’s ‘Evolve To Stay Ahead’ evenement 2.0 (zie realisatie: Succesvol Kick-Off Evenement Voor Atlas Copco).

Het doel: een evenement creëren dat Atlas Copco Belgium’s vooruitgang in het bereiken van zijn strategische doeleinden in de kijker zet. Tweede doel: Een creatieve sfeer creëren om ideeën en oplossingen te delen via teambuilding.

De kunst van dit verhaal:

Onder de noemer ‘The Rhytm Of Evolution’ organiseerden wij een evenement die strategie, teambuilding, spektakel en muziek samenbracht op een out of the box locatie: De Kruitfabriek te Vilvoorde. Als opvolger van het ‘Evolve To Stay Ahead’ evenement met hockey metafoor werd voor dit evenement een muziek-metafoor bedacht. Het startschot werd gegeven met een teaser video met een fantastische muzikale beat die naar alle deelnemers werd gestuurd. Deze was meteen ook opgemaakt in een “eigen huisstijl” voor dit evenement gelinkt aan de Atlas Copco brand guidelines.

Striptekening Sophie van KonseptS

Het resultaat

Samen met ons fantastische team en partners bracht KonseptS dit evenement tot leven met uniek maar duurzaam modulair meubilair, de look en feel van de teaser volledig doorgetrokken in het decor, een spectaculaire audiovisuele beleving en fantastische artiesten en panelleden. Met als moderatrice Dorien Leyers kon het on stage dan ook totaal niet misgaan. Een krak in haar vak, zoals we ons graag omringen door vele professionals.  Het evenement was voor onze klant dé perfecte opvolger van het ‘Evolve To Stay Ahead’ evenement van het jaar voordien. Een ideale balans tussen plenaire sessies en plezier. “Ik ben, samen met vele collega’s, zeer tevreden van ons event van gisteren” zei Peter Cuveele, Communication Manager bij Atlas Copco.

Keuze van het traject

Goed begonnen, is half gewonnen

Save the date

We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)

D-Day

Terugblik