We Are One DHL

November, beginnende winterperiode dus tijd voor… opnieuw een warm evenement voor DHL Global Forwarding. Onder het thema ‘We Are One DHL’ werden de 330 aanwezige DHL werknemers onderdompelt in KonseptS magie. De avond, opgedeeld in twee delen, ging van start met een academische show geregisseerd door onze top collega Steven Martin (Regisseur). Samen met zijn twee DHL co-presentatoren, presenteerde Ben Roelants het spetterende academische deel van de avond met animatieve ijsbrekers en zorgvuldig uitgekozen videomomenten

De kunst van dit verhaal:

een dynamische storyline uitwerken in een gedetailleerd draaiboek waarbij elke seconde nauwkeurig werd overdacht zodat de zintuigen van de toeschouwers een bijna constante prikkeling ondergaan. Al dit zorgt namelijk voor de effectieve emotie, voor ons als eventmanagers het grote doel: emoties oproepen die zorgen voor een levenslange herinnering!

Het tweede deel van de avond was één en al feest met heerlijk eten, fantastische animatie en topmuziek verzorgd door Bar Clochard. Samen met onze Emoji animatie werd de avond weg gedanst en als afsluiter kregen de enthousiaste gasten hun afgedrukte fotobooth foto mee in een custom ontworpen fotocover als aandenken.

Striptekening Sophie van KonseptS

Het resultaat

Een knalfeestje volledig in een DHL jasje. Van de walk of fame tot het podium tot zelfs de op maat gemaakte tafeldecoratie als finishing touch. “Als evenementbureau staan wij niet alleen voor logistiek en aankleding. Wij denken actief mee met ons klanten hoe zij de nodige boodschappen kunnen communiceren met hun gasten op een manier dat blijft plakken. Ieder deel van een evenement hoort een ervaring te zijn,” Sophie Naze, Blij Zaakvoerder KonseptS.

Keuze van het traject

Goed begonnen, is half gewonnen

Save the date

We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)

D-Day

Terugblik