De vraag van … Vandeputte & Samurai at work:

Veiligheidsexperts Vandeputte en Samurai at work besloten de handen in elkaar te slaan voor een klantenevenement rond veiligheid. Een beurs, maar dan eentje zoals je er nog nooit een bezocht. Veiligheid is niet meteen het meest sexy onderwerp, maar moet toch wel leuk en origineel gebracht kunnen worden?

Ons antwoord …

“Voor dit innoverende beursconcept toverden we de Antwerpse Waagnatie om in een heuse, hightech belevingsvloer. Ons team deed er vier dagen over om die klus te klaren. Maar het resultaat verraste maar liefst 700 bezoekers. Ze konden er van de ene belevingsworkshop naar de andere infosessie, deelnemen aan speeddates, hun honger stillen bij de foodtrucks, lezingen van topsprekers bijwonen enz.

Via vier uitgestippelde metrolijnen kon je je programma uitstippelen. Het nieuwe concept werd gesmaakt, want we mogen dit nog eens overdoen …”

Striptekening Sophie van KonseptS

De avonturen van

“Inzetten op veiligheid is ook een van mijn stokpaardjes. Een beetje ironisch dat net ik op de EHBO belandde … Tijdens de laatste rondgang voor de start van het evenement bezeerde ik mijn been aan een ijzeren plaat die ik een stukje wilde verleggen. Tot op vandaag herinnert een litteken me aan mijn ijver. Maar het leverde me wel een paar veiligheidsschoenen van de klant op. Ik draag ze nog steeds met veel plezier!”

Explosie van creativiteit, innovatie en inspiratie!

De wervelende eerste editie van “The Safety Summit” werd door menig bezoeker omschreven als een explosie van creativiteit, innovatie en inspiratie!
De inhoud van disruptive innovation vonden we ook terug in de uitwerking. Wat we brachten als inhoud hebben we ook toegepast : anders, innovatief en vernieuwend.
We zijn dan ook zeer trots en dankbaar dat we aan de buitenwereld hebben kunnen tonen op welke wijze Vandeputte verder voorsprong neemt in de wereld van de arbeidsveiligheid.
Voor al jullie individuele bijdragen, zowel in de ontwikkeling en uitwerking van onze nieuwe diensten als jullie gewaardeerde hulp tijdens het event zelf, een welgemeende: 1 000 000 maal DANK !

Philippe Halsberghe – DIRECTOR SALES & MARKETING

MISSIE GESLAAGD

Keuze van het traject

Bel van KonseptS in het blauw

Goed begonnen, is half gewonnen

Bel van KonseptS in het magenta

Save the date

Bel van KonseptS in het groen

We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)

Bel van KonseptS in het rood

D-Day

Bel van KonseptS in het geel

Terugblik