Skip to main content

De rol die wij spelen? Dat kies je helemaal zelf!

Sommigen noemen ons consultants, voor anderen zijn we een evenementenorganisator. Maar om heel eerlijk te zijn, vinden we van onszelf dat we moeilijk in een hokje te stoppen zijn. Om nog eerlijker te zijn, doen we er alles aan om ver van alle hokjes en hokjesdenkers te blijven.

Het enige wat écht telt is dat we alles in huis hebben om van jouw evenement een overweldigend succes te maken. Omdat het evenement volledig beantwoordt aan je strategie. Hoe we dat doen? Dat kies je helemaal zelf. Concreet, verloopt een project voor ons in vijf verschillende fases. En of je ons nu inschakelt voor alleen die eerste stap of voor het volledige plaatje: wij gaan er altijd hélemaal voor.

KonseptS verleent professioneel advies omtrent
het organiseren van evenementen

Ons werk? Dat start nooit bij jouw idee, wél bij je strategie. Zo kunnen je plannen voor een personeelsbarbecue bij ons uitmonden in een familiedag. Of je idee om een medewerkersfeest te organiseren veranderen in een klantenevenement. Omdat we niet vertrekken van wat je wil, maar wél van wat je noden zijn.

Wat is het doel van je evenement? Wie is je doelgroep? Welke boodschap schuilt erachter? Met die antwoorden gaat ons team aan de slag. Om je concept op maat te ontwikkelen, en het daarna, als je wil, ook uit te voeren. Voor ons verloopt een project in vijf verschillende fases, en jij kiest zelf welke rol we daarin spelen.Maar of je ons nu alleen bij die eerste stap betrekt of voor het volledige plaatje inschakelt: wij helpen je je gasten onder te dompelen in een unieke beleving, hen te raken én je doel te bereiken.

Ring the KonseptS bell!

“Borders, I have never seen one.
But I have heard they exist in the minds of some people.”

Laat je onderdompelen in onze evenementen

[the_grid name=”evenementen_slider”]

Onze tips voor een uniek en succesvol evenement

Gepersonaliseerde mondmaskers-KonseptSBlogJe event organiseren na corona?
30 april 2020

Je event organiseren na corona?

Je event organiseren na corona? Een nieuw tijdperk vraagt om nieuwe ideeën Als creatieve eventpartner zitten we nooit lang om inspiratie verlegen. En dus blijven we je ook nu op een vernieuwende manier verrassen en inspireren met nieuwe concepten, die we jou samen met onze partners aanbieden. Veiligheid was altijd…
KonseptS_Sophie NazeBlogDit wordt 2020 – Wat een start!
13 maart 2020

Dit wordt 2020 – Wat een start!

Het lijkt nog gisteren dat we nieuwjaarswensen de wereld instuurden en we vrolijk en zonder enig verder besef uitkeken naar een top event jaar met mooie vooruitzichten op top projecten. We hadden onze wensen nooit officieel de wereld ingestuurd. Op 1 of andere manier vond ik onze nieuwjaarsgroet van toen…
wist-je-dat-je

Wist-je-datje

Het project dat we uitvoerden voor Atlas Copco, Smart Air Solutions Days, internationaal bekroond werd met een zilveren plak?

BEA World erkent en promoot uitmuntendheid in evenementen en live communicatie over de hele wereld. Voor deze 13e editie selecteerde de jury een shortlist uit 303 inzendingen. Het evenement dat KonseptS voor Atlas Copco organiseerde, werd genomineerd in de categorie ‘Best B2B event, over € 500 000’. Brons was voor het Nederlandse kantoor House of Sports/ Xsaga met het project “De Coolste baan van Nederland. De winnaar werd het kantoor George P. Johnson uit Groot-Brittannië met Cisco Live 2018. #RingtheKonseptSbell #changeisintheair

Eventbeleving door KonseptS

Nieuwsbrief

De nieuwsbrief van KonseptS is er weer!

De topics van deze maand? Hoe je evenement alle zintuigen prikkelt. Ook hebben we het over feesten in de extravagante stijl van The Great Gatsby en de spectaculaire 360°-dome voor een unieke beleving.

Maak ook kennis met KonseptS stagiaire Elke Mechelmans en het Elke + Elke effect.

Benieuwd? Bekijk dan zeker onze volledige nieuwsbrief!

Sfeerbeeld fotoshoot

Instagram Feed

Blown Away by KonseptS?

Steeds op de hoogte blijven van het reilen & zeilen bij KonseptS? Klik hier om ons op Instagram te volgen!

Welke zakenrelatie zou ook wel een creatieve partner zoals KonseptS kunnen gebruiken? Vertel het verder…

They rang our bell!

De vraag van… Pomuni!

De vraag van… Pomuni!

26 oktober 2022

Succesvol Kick-Off Event voor Atlas Copco

Succesvol Kick-Off Event voor Atlas Copco

22 september 2022

De vraag van Atlas Copco

De vraag van Atlas Copco

Atlas Copco, wereldwijd specialist in o.m. hoge- en lagedruk persluchtcompressoren met vijf vestigingen in België, wilde zijn salesmensen laten kennismaken met zijn nieuwste producten en daarnaast ook een evenement uitwerken voor zijn personeelsleden.

Benieuwd naar onze realisaties? Bekijk ze hier!

788000

hapjes gegeten

197000

gasten verwelkomd

788

evenementen georganiseerd

Onze vijf fases in een notendop

Bel KonseptS in het blauw voor trajectonderdeel strategie

1. Goed begonnen, is half gewonnen

Maar, geen nood. We zoeken mee naar de juiste antwoorden. Stellen mogelijke ideeën voor. En vertalen die vervolgens naar een concept op jouw maatLees verder

Bel KonseptS in het roze voor trajectonderdeel organisatie

2. Save the date

Joepie, je hebt beslist om met ons in zee te gaan. Maar hoewel we samen met jou al eens een kijkje gaan nemen op de plaats van het evenement, is het nog niet meteen tijd voor een feestje. Lees verder

Bel KonseptS in het groen voor trajectonderdeel creatie

3. We zijn er bijna

… Maar nog niet helemaal. In deze fase werken we alle vraagtekens weg en hakken we de laatste knopen door. Onze partners worden uitvoerig gebrieft. Zodat iedereen haarfijn weet wat hij of zij moet doen. Lees verder

Bel KonseptS in het oranje voor trajectonderdeel logistiek

4. D-Day

3, 2, 1, go! Daar gaan we dan. Onze laatste 2DO-lijstjes zijn afgevinkt, we zijn voorbereid op alle mogelijke scenario’s. Samen met onze partners zijn we er helemaal klaar voor, … Lees verder

Bel KonseptS in het geel voor trajectonderdeel communicatie

5. Terugblik

Na afloop blikken we nog even met je terug. Dat mag je gerust letterlijk nemen, met bijvoorbeeld je foto- of videoverslag. Maar we willen ook weten hoe jij het evenement hebt ervaren? Lees verder

Hulp nodig bij het plannen
of organiseren van je evenement?

RING THE KONSEPTS BELL!